czwartek, 27 października 2016

Wielki, mały powrót.

 Czyli to, jak staram się przeżyć maturę i ciągłe zachorowania
Hejka kochani!
Przychodzę dziś do was z drobną nowością i kilkoma ogłoszeniami. First of all!
 Póki co, nie będzie kontynuacji Pyłu. Tak wiem, pierwsze, świeże, a ja już zawieszam. Jednak zapodziałam swoje notatki, dotyczące wszystkich splotów akcji etc,etc, a jest to moje poważne opko i nie chciałabym robić go na 'odwal się'. Mam nadzieję, że to zrozumiecie ;-; <3
 Druga sprawa jest o wiele milsza. Oby.
Przynoszę wam nowe opko, które na pewno zostanie skończone, tylko nie wiem kiedy. Prawda jest taka, że rzadko kiedy mam możliwość klapnięcia przed laptopem, bo zwyczajnie go nie posiadam :')
A ponieważ jestem Betonem, nie potrafię pisać opowiadań na kartkach. Tekst nie jest dla mnie przejrzysty, wszelkie zmiany dodają jeszcze większego chaosu do mojego kurzego pisma i gubię je. Nie da się ukryć.
Zatem...dziękuję i proszę o zrozumienie. Oto wasz rozdział :3 
Bariera
(AoKisy)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz